Med det fleksible SMS-modul integreret i jeres NOVAX-løsning minimerer I antallet af udeblivelser. Send automatisk SMS til jeres patienter og borgerne i kommunen, så de husker deres aftale. I bestemmer indhold og tidspunkt.
Patienterne kan bestille tid, stille enkle spørgsmål via e-mailkonsultationen og genbestille tidligere ordineret medicin. Lægevejen.dk letter arbejdsbyrden for jer og er en god service for patienterne.
I kan sende prøvesvar, indkaldelser, fakturaer, vejledninger mv. direkte fra NOVAX-systemet til jeres patienters e-Boks. Det er nemmere, hurtigere, billigere og mere sikkert end almindelig post.
Med en digital telefonløsning får I omstilling, køfunktion, CPR-opslag, tastemenu mv. i én fleksibel onlineløsning. Vi står for opsætning og support. Spar penge og udnyt tiden bedre med NOVAX Telefoni.
Indtast alle patientinformationer i ét NOVAX-vindue. Informationerne overføres automatisk til de relevante steder i journalsystemet. Det er nemt og hurtigt, og I sparer mange klik og får mere ud af tiden.
Slut med dyre driftsstop. Klinikkens udstyr overvåges, vedligeholdes og udskiftes løbende. I får udvidet service med garanteret påbegyndt afhjælpning af driftstop inden for 4 timer, hvis I bliver ramt af nedbrud.
Sikkerhedspakken indeholder bl.a. scanning, opdatering og central styring og monitorering af arbejdspladser og servere.
Danmarksbørn er et dynamisk værktøj, der omdanner rå sundhedsdata til målrettet analysemateriale. Den faglige og politiske ledelse får med kvantitativ dokumentation overblik over sundhedsplejens indsats.
Indhent patientens helbredsoplysninger online inden konsultationen og spar tid. Patientens svar integreres direkte i NOVAX-systemet. Det giver færre arbejdsgange og mindre risiko for fejl.
NOVAX-systemet integrerer med mere end 120 forskellige apparater, og det betyder, at I kan arbejde på jeres egen måde med de apparater, I synes bedst om. Se listen over de mest anvendte integrationer i NOVAX-systemet her.
Patienten registrerer selv sin ankomst i din klinik. Det sparer tid i receptionen og styrker patientflowet. Ankomsten registreres i journalsystemet, og ydelsen for en konsultation sættes automatisk på regningen.
Jeres data opbevares sikkert i vores hostingcenter, hvor der tages automatisk backup. NOVAX A/S er ansvarlig for al datasikkerhed og opdateringer samt vedligehold af servere, så jeres drift er stabil og sikker.
Med en online backup-løsning hos NOVAX A/S slipper I for bekymringer. Remote Backup sikrer, at I lever op til ansvaret for korrekt håndtering af patientdata i overensstemmelse med gældende persondatalovgivning.
Hjemmearbejdsplads er en mobil løsning, der giver jer mere frihed. I er ikke bundet til klinikken, men kan arbejde hjemmefra, i toget eller på hotellet. En optimal løsning for jer, der sætter pris på fleksibilitet.
NOVAX A/S udvikler og designer jeres hjemmeside og står for vedligeholdelse og drift. I kan også selv opdatere og redigere siden. Brug hjemmesiden til at profilere jeres klinik og som kommunikationskanal til jeres patienter.
Læs også Lad klinikkens hjemmeside blive dit redskab.
Undgå dobbeltbookinger ved at vælge en Exchange-integration mellem jeres Microsoft Outlook-kalendere og NOVAX-kalenderen. NOVAX-systemet sikrer automatisk, at aftaler overføres mellem de to kalendere, så begge altid er opdaterede.
Med internet fra NOVAX A/S er I sikret på jeres forbindelse på grund af fallback, som betyder, at I bliver sendt over på en 4G-forbindelse ved eventuelle afbrydelser.