NOVAX A/S er en af landet største systemleverandører til kirurgiske hospitaler i Danmark, og NOVAX-journalsystemet er specialdesignet til at håndtere og effektivisere jeres arbejdsgange og processer, så I sparer tid og ressourcer på administrative opgaver.
Hvis du og dine kolleger er interesserede i at høre om de mange fordele, NOVAX-systemet har for jer på et kirurgisk hospital, så klik herunder for at blive kontaktet af en af vores Key Account Managers og få en gratis og uforpligtende demonstration af systemet.
Køen bag skranken vokser. Stemningen er trykket, og telefonerne ringer i ét væk. Kender I denne situation?
NOVAX-systemet kan hjælpe med at gøre jeres arbejdsdag mindre hektisk ved at reducere det manuelle papirarbejde og de tidskrævende arbejdsgange, der følger med, når en patient bestiller tid til undersøgelse. Vi har automatiseret processen, så der frigives tid og ressourcer, der til gengæld kan bruges til mere profitable aktiviteter.
I NOVAX-systemet er det muligt automatisk at finde og booke patienters sammenhængende tider med eksempelvis sygeplejersker, laboranter og læger. Vi kalder det multibooking, og funktionen gør det nemt og overskueligt for jeres sekretær at tilbyde patienten tiden. Multibooking er fleksibel og kan udvides med det antal konsultationer og faggrupper, som netop jeres hospital arbejder med.
Det frigiver tid for jeres sekretær, som får overskud til patienterne på en helt ny måde.
Slip for skulle tilføje ydelser i journalen, når patienten ankommer til det planlagte indgreb. I NOVAX-systemet kan I sikre, at der kommer ydelser på aftalerne, så disse automatisk registreres i journalen ved patientens ankomst til hospitalet.
Med NOVAX-systemet får I en optimeret e-Boks-integration, som er afprøvet i praksis. NOVAX-systemet var nemlig det første, der integrerede med e-Boks.
Med e-Boks-integrationen kan I nemt, sikkert og billigt sende kommunikation til jeres patienters e-Boks.
I får følgende fordele:
Tomme operationsstuer koster penge. I NOVAX-systemet har I mulighed for at lave operationsplanlægning, så I udnytter kapaciteten på jeres operationsstuer. I kan trække statistik på udførte operationer, således at planlægningen af operationer kan ændres, så de afspejler virkeligheden.
Undgå dobbeltbookinger ved at vælge en Exchange-integration mellem jeres individuelle Microsoft Outlook-kalendere og NOVAX-kalenderen. Dermed kan I tage jeres kalendere med på farten, så I altid har overblik over jeres aftaler.
Hospitalets administrative personale kan således booke administrative- og personalemøder i personalets Microsoft Outlook-kalendere, og systemet sikrer automatisk, at aftaler overføres mellem de to kalendere, så disse altid er opdaterede. Patientbooking med CPR-nummer foregår altid i NOVAX-journalsystemet og synkroniseres med de informationer, som I har defineret.
I NOVAX sætter vi vores egne strategiske mål og træffer selv beslutninger om vores arbejdsgange. Det kan vi, fordi vi er en familieejet virksomhed, hvor vi konstant navigerer efter at træffe nærværende og langsigtede beslutninger, som kommer vores kunder til gode.
Som kunde hos NOVAX A/S har I mulighed for medindflydelse på systemet. Det er nemlig vigtigt for os med et tæt samarbejde, som giver os viden om, hvad det gør en forskel i jeres arbejdsdag.
Det er ikke så svært at skifte til NOVAX, som man måske skulle tro. Vi har mere end 30 års erfaring med kundeopstarter, og vi ved, hvor vigtigt det er, at I som nye NOVAX-kunder kommer godt fra start. Vi har derfor sammensat en opstartspakke, der giver jer det bedst mulige udgangspunkt for jeres fremtidige brug af NOVAX-systemet.
Hvis du og dine kolleger vil vide mere om, hvordan det er at skifte til NOVAX-systemet, kan I læse mere om forløbet her - og hvad andre kunder siger om det.
Du og dine kolleger er altid velkomne til at kontakte os, hvis I har spørgsmål til NOVAX-systemet, priser eller andet. I kan også kontakte os for at booke en gratis og uforpligtende demonstration af NOVAX-systemet, så I kan opleve, hvordan I kan få en mere effektiv arbejdsdag med et system, der kan tilpasses netop jeres arbejdsgange.
Klik herunder for at udfylde kontaktformularen og blive kontaktet af en af vores Key Account Managers, så I kan se, hvordan NOVAX kan gøre en forskel for jeres arbejdsdag.
Når du tilmelder dig vores nyhedsbrev, siger du ja til at modtage:
Lyder det som noget for dig?
Så tilmeld dig vores nyhedsbrev ved at klikke ved det fagområde, der bedst beskriver dit arbejde. Du modtager nyhedsbrevet 4-6 gange årligt.