
Mød Jeanette
Som Product Owner er det essentielt for Jeanettes arbejde at kende brugernes behov og arbejdsgange. Hun får input fra sine kolleger og er glad for dialogen med kollegerne i Danmark og udenlands.
Hos NOVAX A/S har vi mere end 30 års erfaring med opstart af speciallægeklinikker i hele Danmark. Det er vigtigt for os at have et tæt samarbejde med vores brugere, fordi det gør os i stand til at udvikle NOVAX-systemet, så det effektiviserer brugernes arbejdsgange.
Hvis du og dine kolleger er interesserede i en gratis og uforpligtende demonstration af NOVAX-systemet, er I altid velkomne til at kontakte os. Klik herunder for at udfylde kontaktformularen.
Procesregistrering i NOVAX-systemet er en unik funktion, som sparer dig op til 30 klik per patient ved at oprette processer for de hyppige og tilbagevendende konsultationstyper. Du kan lave processer på diverse gigttyper, skuldersmerter, hoftesmerter og overbelastning.
Procesregistrering giver dig overblik og sparer dig tid, så du kan fokusere på patienterne og dit faglige arbejde.
Hvis de ydelser, du skal fakturere på patienten, skal gå gennem patientens forsikringsselskab, andre lignende betalende indstanser eller kommunen, kan du sende det direkte fra NOVAX-systemet til forsikringsselskabet.
Med NOVAX-systemet får du en optimeret e-Boks-integration, som er afprøvet i praksis. NOVAX-systemet var nemlig det første journalsystem, der integrerede med e-Boks.
Med e-Boks-integrationen kan du og dit personale nemt, sikkert og billigt sende kommunikation til jeres patienters e-Boks.
I får følgende fordele:
NOVAX Hosting gør dig mobil i dit arbejde, så du kan arbejde der, hvor du har behov for det. Du kan nemlig logge på NOVAX-systemet alle steder med adgang til internettet. NOVAX A/S opbevarer dine data på krypterede servere, hvor der automatisk tages backup.
NOVAX Telefoni er en digital telefonløsning, som blandt andet giver dig og dit personale omstilling, køfunktion, og CPR-opslag i én fleksibel onlineløsning. NOVAX A/S står for opsætning og support, og du sparer penge samtidig med, at du og personalet bruger jeres tid bedre.
Du kan samle alle dine driftsnødvendige funktioner hos os. Så slipper du for besværet med at koordinere driftsmæssige problemstillinger mellem leverandører og udbydere. Vi tager os af det hele for dig.
Vælg mellem en lang række funktioner, som kan optimere driften i din klinik. Når du vælger NOVAX A/S som totalleverandør, kan du fokusere på dine patienter og det faglige arbejde.
Vi kan hjælpe med blandt andet IP-telefoni, internetforbindelse, hosting af data, backup og meget mere. Klik herunder for at se dine muligheder som kunde hos NOVAX A/S.
NOVAX A/S er en familieejet virksomhed, og det skal både kunder og medarbejdere kunne mærke. Vi har korte kommandoveje, og det betyder, at vi selv bestemmer, hvad vi vil prioritere. Et tæt og løbende samarbejde med vores brugere gør, at vi hele tiden kan opdatere og optimere NOVAX-systemet, så det passer til deres arbejdsgange og effektiviserer dem. Vi prioriterer nemlig det, der gavner NOVAX-brugerne i deres arbejde.
Vi ved, hvor vigtigt det er, at journalsystemet hele tiden fungerer i en speciallægeklinik. Derfor har vi en lang række muligheder for at supportere vores brugere, så de kan blive hjulpet hurtigt videre.
Som kunde hos NOVAX A/S vil du og dit personale møde medarbejdere i supporten med et højt fagligt niveau. Ikke blot i NOVAX-systemet, men også i forståelsen af, hvordan arbejdsdagen ser ud i en klinik som jeres. Det betyder, at I får kvalificeret support - med et smil.
Det er ikke så svært at skifte journalsystem, som man skulle tro. Hos NOVAX A/S har vi nemlig mere end 30 års erfaring med klinikopstarter i hele landet, og vi ved, hvor vigtigt det er, at I som nye NOVAX-kunder kommer godt fra start. Derfor har vi sammensat en opstartspakke, der giver dig og dit personale det bedste udgangspunkt for jeres fremtidige brug af NOVAX-systemet på behandlingsstedet.
Klik herunder for at læse, hvordan andre har oplevet skiftet til NOVAX, og hvordan skiftet til NOVAX forløber.
Du og dine kolleger er altid velkomne til at kontakte os for at få en gratis og uforpligtende demonstration af NOVAX-systemet hos jer - når det passer jer. Vi illustrerer for jer, hvordan NOVAX kan sættes op, så det passer til netop jeres arbejdsgange og de typer af patienter, I har.
Klik herunder for at udfylde kontaktformularen, så vi kan aftale et tidspunkt.
Når du tilmelder dig vores nyhedsbrev, siger du ja til at modtage:
Lyder det som noget for dig?
Så tilmeld dig vores nyhedsbrev ved at klikke ved det fagområde, der bedst beskriver dit arbejde. Du modtager nyhedsbrevet 4-6 gange årligt.
Som Product Owner er det essentielt for Jeanettes arbejde at kende brugernes behov og arbejdsgange. Hun får input fra sine kolleger og er glad for dialogen med kollegerne i Danmark og udenlands.
Få inspiration til, hvordan I inviterer borgere og patienter indenfor af cand.pæd. Louise Friis og scenograf Jeanette Clemmensen ser rum som en ressource, som venter på at blive gentænkt.
Efter en brand i en klinik hjalp NOVAX-teknikeren Arun Ramathasan klinikken med at få systemet op at køre igen, så klinikken kunne modtage patienter igen.