
Mød Jeanette
Som Product Owner er det essentielt for Jeanettes arbejde at kende brugernes behov og arbejdsgange. Hun får input fra sine kolleger og er glad for dialogen med kollegerne i Danmark og udenlands.
NOVAX-systemet understøtter og optimerer jeres arbejdsgange som psykiatere. I får et fleksibelt setup med NOVAX-systemet, som gør det muligt at arbejde, hvor I vil.
Du og dine kolleger er til enhver tid velkomne til at kontakte os for at få en gratis og uforpligtende demonstration af NOVAX-systemet. Vi kommer til jer og viser, hvordan funktionerne i NOVAX kan lette jeres arbejdsgange - selvfølgelig på et tidspunkt, der passer i jeres travle arbejdsdag.
Hos NOVAX A/S har vi udviklet en unik funktion, som sparer jer op til 30 klik per patient. Funktionen hedder procesregistrering, og med den kan I registrere alt på en patient i én arbejdsgang. Jeres processer ved de tilbagevendende arbejdsgange og konsultationer bliver strukturerede og optimeret med procesregistrering.
Med procesregistrering i NOVAX-systemet bliver den tid, I bruger på registrering bag skærmen, minimeret, og det giver mere tid til jeres patienter.
I NOVAX-systemet fungerer talegenkendelse forskelligt afhængig af leverandør og jeres specifikke behov på jeres behandlingssted. Vi har et bredt samarbejde med flere leverandører af talegenkendelsesapparater, nemlig MaxManux, Dictus og Mirsk. Løsningerne er forskellige, og vi anbefaler, at I kontakter de enkelte leverandører for at finde det setup, der passer bedst til netop jeres behandlingssted.
NOVAX A/S var den første leverandør af journalsystemer, der integrerede med e-Boks. Derfor får I en optimeret og afprøvet e-Boks-integration med NOVAX-systemet, så I nemt, billigt og sikkert kan sende kommunikation til jeres patienter.
Med e-Boks-funktionen i NOVAX-systemet får I følgende fordele:
Med NOVAX Hosting er I mobile og kan arbejde der, hvor I har behov for det. I kan nemlig logge på NOVAX-systemet alle steder med adgang til internettet. NOVAX A/S tager ansvaret for jeres datasikkerhed, som vi opbevarer på krypterede servere, hvor der automatisk tages backup.
NOVAX Telefoni er en digital telefonløsning, som blandt andet giver jer omstilling, køfunktion, og CPR-opslag i én fleksibel onlineløsning. NOVAX A/S står for opsætning og support, og I sparer penge samtidig med, at I kan bruge jeres tid på patienterne og det faglige arbejde.
Som kunde hos NOVAX A/S har I mulighed for at samle alle jeres driftsnødvendige funktioner hos os. På den måde slipper I for besværet med at koordinere driftsmæssige problemstillinger mellem leverandører og udbydere.
I kan vælge mellem en lang række funktioner, som kan optimere driften på jeres behandlingssted. I kan fokusere på jeres patienter og faglige arbejde, når I har NOVAX A/S som jeres totalleverandør.
Vi kan hjælpe med blandt andet IP-telefoni, internetforbindelse, hosting af data, backup og meget mere. Klik herunder for at se jeres muligheder om kunde hos NOVAX A/S.
NOVAX A/S er en familieejet virksomhed, og det er vigtigt for os, at både kunder og medarbejdere kan mærke det. Hos NOVAX A/S træffer vi selv beslutninger om vores arbejdsgange og prioriteter, og det betyder, at vi kan prioritere det, der gør en forskel for vores brugere. Vi arbejder tæt sammen med vores kunder for at kunne udvikle NOVAX-systemet, så det løbende gør deres arbejdsdag mere effektiv.
Hos NOVAX A/S ved vi, hvor vigtigt det er, at jeres journalsystem fungerer hele tiden. Derfor har vi en lang række muligheder for at kunne supportere vores brugere, så de hurtigt kan blive hjulpet videre.
Som kunde hos NOVAX A/S vil I møde medarbejdere i supporten, som har et højt fagligt niveau. Det gælder ikke kun i forhold til NOVAX-systemet, men også i forståelse af, hvordan jeres arbejdsdag på behandlingsstedet ser ud. Det betyder, at I får kvalificeret support - med et smil.
Det er ikke så svært, som man skulle tro, at skifte journalsystem. Hos NOVAX A/S har vi nemlig mere end 30 års erfaring med klinikopstarter i hele landet, og vi ved, hvor vigtigt det er, at I som nye NOVAX-kunder kommer godt fra start. Derfor har vi sammensat en opstartspakke, der giver jer det bedste udgangspunkt for jeres fremtidige brug af NOVAX-systemet på behandlingsstedet.
Klik herunder for at læse, hvordan andre har oplevet skiftet til NOVAX, og hvordan skiftet til NOVAX forløber.
Hvis du og dine kolleger er interesserede i at opleve, hvordan NOVAX-systemet kan optimere jeres arbejdsdag, så benyt jer af vores tilbud om en gratis og uforpligtende demonstration af systemet. Vi kommer til jeres behandlingssted, når det passer jer og illustrerer, hvordan NOVAX kan tilpasses jeres arbejdsprocesser.
Klik herunder for at udfylde kontaktformularen, så kontakter vi jer angående en demonstration af NOVAX-systemet.
Når du tilmelder dig vores nyhedsbrev, siger du ja til at modtage:
Lyder det som noget for dig?
Så tilmeld dig vores nyhedsbrev ved at klikke ved det fagområde, der bedst beskriver dit arbejde. Du modtager nyhedsbrevet 4-6 gange årligt.
Som Product Owner er det essentielt for Jeanettes arbejde at kende brugernes behov og arbejdsgange. Hun får input fra sine kolleger og er glad for dialogen med kollegerne i Danmark og udenlands.
Få inspiration til, hvordan I inviterer borgere og patienter indenfor af cand.pæd. Louise Friis og scenograf Jeanette Clemmensen ser rum som en ressource, som venter på at blive gentænkt.
Efter en brand i en klinik hjalp NOVAX-teknikeren Arun Ramathasan klinikken med at få systemet op at køre igen, så klinikken kunne modtage patienter igen.