
Mød Jeanette
Som Product Owner er det essentielt for Jeanettes arbejde at kende brugernes behov og arbejdsgange. Hun får input fra sine kolleger og er glad for dialogen med kollegerne i Danmark og udenlands.
I NOVAX har vi udviklet en unik funktion, som effektiviserer håndteringen af standardiserede indgreb. Funktionen hedder procesregistrering, og den letter dit arbejde med journalisering, så du får mere tid til dine patienter.
Du og dine kolleger i klinikken er altid velkomne til at kontakte os for at få et gratis og uforpligtende møde, hvor I kan få en demo af NOVAX-systemet. Vi kommer til jeres klinik, når det passer i jeres travle arbejdsdag, og viser jer, hvordan NOVAX kan sættes op, så jeres arbejdsgange bliver effektiviseret mest muligt.
Vi har i NOVAX A/S udviklet en unik funktion, hvor I kan registrere alt på en patient i én arbejdsgang. Funktionen hedder procesregistrering, og med den sparer I op til 30 klik per patient.
Procesregistrering er et effektivt værktøj til de tilbagevendende arbejdsgange eller indgreb såsom fjernelse af modermærker, og I kan bruge jeres tid på patienterne i stedet for registrering bag skærmen.
Med en e-spørgeskemaløsning fra NOVAX kan I som plastikkirurger lade jeres patienter udfylde et spørgeskema, inden de møder op i klinikken. Det optimerer konsultationerne og indgrebene, blandt andet fordi I undgår, at klinikkens personale skal bruge ressourcer på spørgeskemaer i en i forvejen hektisk arbejdsdag. Samtidig er udgangspunktet for jeres samtaler med patienterne de svar, de har haft mulighed for at udfylde i ro og mag inden indgrebet. I har som kirurger mulighed for at se og forberede konsultationen ud fra patienterne svar, hvilket optimerer hele forløbet.
Når en patient har udfyldt et elektronisk spørgeskema, bliver svarene automatisk overført til de rigtige felter i NOVAX-systemet, så I slipper for manuelle arbejdsgange.
Det er muligt at lave en automatisk udsendelse af e-spørgeskema ved booking af bestemte konsultationstyper, som I selv kan definere. Det er ligeledes muligt at automatisk sende et spørgeskema ud lige inden en senere opfølgende konsultation, så I har opdaterede informationer inden konsultationen.
Der er to redigerbare e-spørgeskemaer med i din NOVAX-løsning uden ekstraomkostninger.
Slip for skulle tilføje ydelser i journalen eller udarbejde regninger, når patienten ankommer til det planlagte indgreb. I NOVAX-systemet kan I sikre, at ydelser eller beløb kommer på aftalerne, så disse automatisk registreres i journalen, når patienten ankommer til klinikken. Fakturaen for det udførte indgrebet kan sendes direkte via efaktura eller til patientens e-Boks.
I NOVAX-systemet er det muligt for klinikkens personale at sende kommunikation direkte til patientens e-Boks. NOVAX A/S var den første leverandør af journalsystemer, der kunne tilbyde dette i systemet. Det betyder, at vores løsning er optimeret og afprøvet i praksis, så I hurtigt, nemt og billigt kan sende kommunikation direkte til patienternes e-Boks.
Med e-Boks-funktionen i NOVAX-systemet får I følgende fordele:
Manglende overblik over patienten koster værdifuld tid for jer som plastikkirurger. NOVAX-systemet giver jer mulighed for at lave skærmopsætningen, så den giver mening i netop jeres hverdag og ud fra jeres arbejdsgange. Det betyder, at I eksempelvis både kan se journalen, FMK og notatfanen - i ét skærmbillede.
Derved slipper I for at navigere rundt i forskellige faner for at finde relevante informationer, så I har bedre tid til fokus på patienten og faglige problemstillinger.
I har som kunde hos NOVAX A/S mulighed for at samle alle jeres driftsnødvendige funktioner hos os. Det betyder, at I slipper for besværet med at skulle koordinere driftsmæssige problemstillinger mellem forskellige leverandører og udbydere.
I kan vælge mellem en lang række funktioner, som optimerer driften i jeres klinik. Med NOVAX A/S som jeres totalleverandør kan I fokusere på patienterne og jeres faglige arbejde.
Vi kan hjælpe jer med blandt andet IP-telefoni, Internetforbindelse, hosting af data, backup og mange andre løsninger. Klik nedenfor for at se alle jeres muligheder som kunde hos NOVAX A/S.
NOVAX A/S er en familieejet virksomhed, og det er en fordel for vores kunder. Vi sætter den tætte relation med dem højt, fordi det giver os forståelse for deres arbejdsdag. Den forståelse hjælper os til at kunne udvikle det mest effektive journalsystem, som vi løbende kan opdatere.
Vi ved, hvor vigtigt det er, at jeres journalsystem fungerer hele tiden. Derfor har vi en lang række muligheder for at supportere vores brugere, så de kan blive hjulpet hurtigt videre.
Som kunde hos NOVAX A/S vil I møde medarbejdere i supporten, som har et højt fagligt niveau, ikke kun i NOVAX-systemet, men også i forståelsen af, hvordan arbejdsdagen ser ud i en klinik som jeres. Det betyder, at I får kvalificeret support - med et smil.
Hos NOVAX A/S har vi mere end 30 års erfaring med klinikopstarter, og derfor er det at skifte journalsystem ikke så svært, som man skulle tro. Vi ved, hvor vigtigt det er, at I som nye NOVAX-kunder kommer godt fra start. Vi har derfor sammensat en opstartspakke, der giver jer det bedst mulige udgangspunkt for jeres fremtidige brug af NOVAX-systemet.
Vil I gerne vide mere om, hvordan et skifte til NOVAX forløber, og hvad andre brugere siger om skiftet? Så klik herunder.
Er I interesserede i at se, hvordan NOVAX kan optimere jeres arbejdsflow og lette jeres arbejdsbyrde? Så kontakt os og få en gratis og uforpligtende demonstration af NOVAX-journalsystemet. Her vil vi vise jer og jeres personale, hvordan NOVAX-systemet kan tilpasses arbejdsprocesserne i netop jeres klinik. Vi kommer og viser systemet i jeres klinik på et tidspunkt, der passer ind i jeres travle arbejdsdag.
Klik herunder for at udfylde kontaktformularen.
Når du tilmelder dig vores nyhedsbrev, siger du ja til at modtage:
Lyder det som noget for dig?
Så tilmeld dig vores nyhedsbrev ved at klikke ved det fagområde, der bedst beskriver dit arbejde. Du modtager nyhedsbrevet 4-6 gange årligt.
Som Product Owner er det essentielt for Jeanettes arbejde at kende brugernes behov og arbejdsgange. Hun får input fra sine kolleger og er glad for dialogen med kollegerne i Danmark og udenlands.
Få inspiration til, hvordan I inviterer borgere og patienter indenfor af cand.pæd. Louise Friis og scenograf Jeanette Clemmensen ser rum som en ressource, som venter på at blive gentænkt.
Efter en brand i en klinik hjalp NOVAX-teknikeren Arun Ramathasan klinikken med at få systemet op at køre igen, så klinikken kunne modtage patienter igen.