
Mød Jeanette
Som Product Owner er det essentielt for Jeanettes arbejde at kende brugernes behov og arbejdsgange. Hun får input fra sine kolleger og er glad for dialogen med kollegerne i Danmark og udenlands.
Med NOVAX-systemet får I en IT-løsning i jeres klinik, som understøtter jeres arbejdsgange og store patientflows. Vi har mange års erfaring med pædiatrispecialet, og derfor har vi en række fordele, der gør arbejdet med blandt andet børn i flere forløb samtidig mere effektiv.
Udover de systemmæssige elementer, integrerer NOVAX-systemet med en række instrumenter til pædiatrispecialet, så du ikke skal bekymre dig om tidsspilde ved brug af diverse apparater.
Du og dine kolleger i klinikken er altid velkomne til at kontakte os for at få en gratis og uforpligtende demonstration af NOVAX-systemet. Vi kommer til jer i klinikken, når det passer jer, og viser, hvordan jeres arbejdsdag kan blive mere effektiv med NOVAX.
I NOVAX har vi udviklet en unik funktion, der kan spare jer op til 30 klik per patient. Funktionen hedder procesregistrering, og den giver jer mulighed for at registrere alt på patienten i én arbejdsgang.
Ved at strukturere og optimere jeres processer ved arbejdet med for eksempel astma- og allergiundersøgelser, kan jeres tid brugt på registrering bag skærmen minimeres. Her er procesregistrering optimal og kan effektivisere jeres arbejde, så I kan fokusere på børnene i klinikken.
Manglende overblik over patienten koster værdifuld tid for jer som pædiatere. NOVAX-systemet giver jer mulighed for at lave skærmopsætningen, så den giver mening i netop jeres arbejdsdag og ud fra jeres arbejdsgange. Det betyder, at I eksempelvis både kan se journalen, FMK, notatfanen og instrumentdata - på samme tid og i ét skærmbillede.
Derved slipper I for at navigere rundt i forskellige faner for at finde relevante informationer, og det giver jer mere tid til at fokusere på børnene, der er patienter i jeres klinik, samt de faglige problemstillinger.
I NOVAX-systemet bliver værdierne fra jeres instrumentmålinger automatisk journaliseret i én arbejdsgang, så I ikke skal forlade patienten undervejs, men blot kan fortsætte konsultationen uden at skulle notere målinger eller journalisere løbende.
NOVAX-systemet har integrationer til en lang række af apparater, som ofte er en del af arbejdsdagen i jeres klinik. Takket være integrationerne til NOVAX-systemet, kan I fokusere på den faglige og menneskelige del af konsultationen frem for journaliseringen.
Som børnelæge har I i NOVAX-systemet mulighed for at håndtere flere forløb for samme patient sideløbende. Det kan være et barn, der har behov for hjælp på flere områder, hvor det ene forløb ikke afsluttes, inden det andet påbegyndes.
I NOVAX-systemet er det muligt for klinikkens personale at sende kommunikation direkte til patientens e-Boks. Da børn under 15 år ikke har mulighed for at have en e-Boks, vil I automatisk blive spurgt, hvem af de registrerede værger barnet, I ønsker at sende kommunikationen til. I kan vælge en eller flere værger efter behov.
NOVAX var den første leverandør af journalsystemer, der kunne tilbyde dette i systemet. Det betyder, at vores løsning er optimeret og afprøvet i praksis, så I hurtigt, nemt og billigt kan sende kommunikation.
Med e-Boks-funktionen i NOVAX-systemet får I følgende fordele:
I har som kunder hos NOVAX mulighed for at samle alle jeres driftsnødvendige funktioner hos os. Det betyder, at I slipper for besværet med at skulle koordinere driftsmæssige problemstillinger mellem forskellige leverandører og udbydere.
I kan vælge mellem en lang række funktioner, som kan optimere driften i jeres klinik. Med NOVAX A/S som jeres totalleverandør kan I blot fokusere på patienterne og jeres faglige arbejde.
Vi kan hjælpe jer med blandt andet IP-telefoni, Internetforbindelse, hosting af data, backup og meget mere. Klik herunder for at se jeres muligheder som kunde hos os.
I NOVAX sætter vi vores egne strategiske mål og træffer selv beslutninger om vores arbejdsgange. Det kan vi, fordi vi er en familieejet virksomhed, hvor vi konstant navigerer efter at træffe nærværende og langsigtede beslutninger. Det kommer NOVAX' kunder til gode, da det giver os mulighed for at have et tæt samarbejde med brugerne af systemet, så vi sammen skaber løsninger, der gør en forskel i netop din hverdag.
Vores korte kommandoveje gør, at vi kan træffe beslutninger og føre dem ud i livet - i princippet fra dag til dag. Det betyder, at man som kunde hos NOVAX kan få indflydelse på sit produkt. Det er ikke en selvfølge.
Vi ved, hvor vigtigt det er for jer, at journalsystemet fungerer. Derfor har vi en lang række muligheder for at supportere vores brugere, så de kan blive hjulpet hurtigt videre.
Som kunde hos NOVAX A/S vil I møde medarbejdere i supporten med et højt fagligt niveau. Ikke blot i NOVAX-systemet, men også i forståelsen af, hvordan arbejdsdagen ser ud i en klinik som jeres. Det betyder, at I får kvalificeret support - med et smil.
At skifte journalsystem er ikke så svært, som man skulle tro. NOVAX A/S har mere end 30 års erfaring med klinikopstarter, og vi ved, hvor vigtigt det er, at I som nye NOVAX-kunder kommer godt fra start. Vi har derfor sammensat en opstartspakke, der giver jer det bedst mulige udgangspunkt for jeres fremtidige brug af NOVAX-systemet.
Hvis du og dine kolleger i klinikken er interesserede i at vide mere om, hvordan det er at skifte til NOVAX, så klik herunder for at læse, hvad andre har sagt om at skifte.
Kontakt os og få en gratis og uforpligtende demonstration af NOVAX-systemet i jeres klinik, når det passer jer. Vi viser jer, hvordan NOVAX kan optimere jeres arbejdsdag og tilpasse systemet netop jeres arbejdsgange i jeres klinik. Vi kommer naturligvis på et tidspunkt, der passer i jeres travle arbejdsdag.
Klik herunder for at blive kontaktet af NOVAX A/S, så I kan se, hvordan NOVAX-systemet kan gøre en forskel for jer.
Når du tilmelder dig vores nyhedsbrev, siger du ja til at modtage:
Lyder det som noget for dig?
Så tilmeld dig vores nyhedsbrev ved at klikke ved det fagområde, der bedst beskriver dit arbejde. Du modtager nyhedsbrevet 4-6 gange årligt.
Som Product Owner er det essentielt for Jeanettes arbejde at kende brugernes behov og arbejdsgange. Hun får input fra sine kolleger og er glad for dialogen med kollegerne i Danmark og udenlands.
Få inspiration til, hvordan I inviterer borgere og patienter indenfor af cand.pæd. Louise Friis og scenograf Jeanette Clemmensen ser rum som en ressource, som venter på at blive gentænkt.
Efter en brand i en klinik hjalp NOVAX-teknikeren Arun Ramathasan klinikken med at få systemet op at køre igen, så klinikken kunne modtage patienter igen.