
Investér i dine medarbejdere
For nogle er det svært at spørge, hvordan kolleger og medarbejdere har det, men det er vigtigt. Faktisk er det ifølge HR- og ledelseskonsulent Gitte Karlsen en vigtig investering at gøre.
Hos NOVAX A/S har vi udviklet en unik funktion, der hjælper dig med at håndtere og effektivisere en lang række indgreb, som du som ortopædkirurg foretager dagligt. Funktionen hedder procesregistrering og er særlig effektiv i forhold til de mange standardiserede indgreb i forbindelse med for eksempel kikkertoperationer af knæ og meniskskader.
Du og dine kolleger er altid velkomne til at kontakte os og få en gratis og uforpligtende demonstration af NOVAX-systemet i jeres klinik, når det passer jer. Vi viser jer, hvordan jeres arbejdsgange kan blive lettere med en NOVAX-løsning.
For at effektivisere jeres arbejdsgange har vi i NOVAX-systemet udviklet en unik funktion, der giver jer mulighed for at registrere alt på en patient i én arbejdsgang. I kan spare op til 30 klik per patient, og det frigiver tid til at tage sig af patienterne.
Ved alle de tilbagevendende arbejdsgange og indgreb er procesregistrering en hjælp for jer i klinikken, uanset om det gælder kikkertoperationer af knæ, håndkirurgi eller meniskskader. I procesregistrering bliver jeres arbejde struktureret, og I får overblik samtidig med, at jeres tid bag skærmen minimeres.
Med en e-spørgeskemaløsning fra NOVAX kan I som ortopædkirurger optimere jeres konsultationer og indgreb ved at lade patienterne udfylde et spørgeskema, allerede inden de møder op i klinikken. Dermed undgår I, at klinikkens personale skal bruge ressourcer på spørgeskemaer i en i forvejen hektisk arbejdsdag.
Jeres konsultationer kommer med e-spørgeskemaer til at tage udgangspunkt i de svar, som patienten har givet i ro og mag, inden de mødte op. Med e-spørgeskema har I som behandlere mulighed for at se svarene inden og dermed forberede konsultationen ud fra dem.
Når patienten har udfyldt det elektroniske spørgeskema, bliver svarene automatisk overført til de rigtige felter i NOVAX-systemet, så I slipper for manuelle arbejdsgange.
Det er muligt at lave en automatisk udsendelse af e-spørgeskema ved booking af bestemte konsultationstyper, som I selv som ortopædkirurg kan definere. Det er ligeledes muligt at automatisk sende et spørgeskema ud lige inden en senere konsultation, så I har opdaterede informationer inden konsultationen. Det giver effektive arbejdsgange for jer i klinikken.
Der er to redigerbare e-spørgeskemaer med i din NOVAX-løsning uden ekstraomkostninger.
NOVAX-systemet kan sættes op, så ydelser og beløb på aftalerne automatisk registreres i journalen ved en patients ankomst til klinikken. Fakturaen for det udførte indgrebet kan sendes direkte via efaktura eller til patientens e-Boks, og det sparer jer og jeres personale i klinikken tid og mindsker risikoen for fejl.
Som den første leverandør af journalsystemer, der integrerede med e-Boks, kan vi sikre en optimeret og afprøvet løsning.
I kan nemt, hurtigt og sikkert sende information til jeres patienters e-Boks, og det er oven i købet billigere end et gammeldags brev.
Med e-Boks-funktionen i NOVAX-systemet får du følgende fordele:
Med NOVAX får I fuldt overblik over patienternes information. Vi har nemlig udviklet en unik funktion, vi kalder procesregistrering.
Procesregistrering giver jer mulighed for at lave skærmopsætningen, så den giver mening for netop jeres arbejdsdag og arbejdsgange. I kan eksempelvis se både journalen, FMK og notatfanen i ét skærmbillede. Det sparer jer op til 30 klik per patient, og I slipper for at navigere rundt i faner.
Med procesregistrering sparer I tid, som I kan bruge på jeres patienter.
Som kunde hos NOVAX A/S har I mulighed for at samle alle jeres driftsnødvendige funktioner hos os. Det betyder, at I slipper for besværet med at skulle koordinere driftsmæssige problemstillinger mellem forskellige leverandører og udbydere.
I kan vælge mellem en lang række funktioner, som kan optimere driften i jeres klinik. Med NOVAX som jeres totalleverandør kan I fokusere på patienterne.
Vi kan hjælpe jer med blandt andet IP-telefoni, Internetforbindelse, hosting af data, backup og mange andre løsninger. Klik herunder for at se jeres muligheder som kunde hos NOVAX A/S.
NOVAX A/S er en familieejet virksomhed, og vi sætter stor ære i, at både kunder og medarbejdere kan mærke det. Vi træffer selv beslutninger i forhold til udviklingen af NOVAX-systemet, og det betyder, at vi hele tiden kan have vores kunders behov i centrum.
Vi har et tæt samarbejde med brugerne af NOVAX-systemet, og det gør os i stand til at kunne optimere systemet, så jeres arbejde i klinikken bliver lettere og mere effektivt.
Vi ved, hvor vigtigt det er, at jeres journalsystem fungerer hele tiden. Derfor har vi en række muligheder for at supportere vores brugere, så de kan komme hurtigt videre.
Som kunde hos NOVAX vil du møde medarbejdere i supporten, som har et indgående kendskab til NOVAX-systemet, og hvordan jeres arbejdsdag er, og det gør dem i stand til bedre at kunne hjælpe jer. Det betyder, at I får kvalificeret support - med et smil.
At skifte journalsystem er ikke så svært, som man skulle tro. Vi har mere end 30 års erfaring med klinikopstarter, og vi ved, hvor vigtigt det er, at I som ny NOVAX-kunde kommer godt fra start. Vi har derfor sammensat en opstartspakke, der giver jer det bedst mulige udgangspunkt for jeres fremtidige brug af NOVAX-systemet.
Klik herunder for at læse mere om, hvor let det er at skifte til NOVAX, og hvad andre siger om at skifte.
I er altid velkomne til at kontakte os for at få en gratis og uforpligtende booke en demonstration af NOVAX-systemet i jeres klinik. Vi viser jer og klinikkens personale, hvordan NOVAX-systemet kan tilpasses arbejdsprocesserne i netop jeres klinik. Vi kommer og viser systemet i din klinik på et tidspunkt, der passer ind i din travle hverdag.
Klik nedenfor for at udfylde vores kontaktformular, så vil I blive kontaktet af en af vores Key Account Managers, så I kan se, hvordan NOVAX kan gøre en forskel for jer i jeres klinik.
Når du tilmelder dig vores nyhedsbrev, siger du ja til at modtage:
Lyder det som noget for dig?
Så tilmeld dig vores nyhedsbrev ved at klikke ved det fagområde, der bedst beskriver dit arbejde. Du modtager nyhedsbrevet 4-6 gange årligt.
For nogle er det svært at spørge, hvordan kolleger og medarbejdere har det, men det er vigtigt. Faktisk er det ifølge HR- og ledelseskonsulent Gitte Karlsen en vigtig investering at gøre.
Har du lavet ni armstræk eller sagt godmorgen ni gange, hvor du havde øjenkontakt med en kollega? Social kapital er en investering, der for nogle kræver træning.
Som Product Owner er det essentielt for Jeanettes arbejde at kende brugernes behov og arbejdsgange. Hun får input fra sine kolleger og er glad for dialogen med kollegerne i Danmark og udenlands.