
Investér i dine medarbejdere
For nogle er det svært at spørge, hvordan kolleger og medarbejdere har det, men det er vigtigt. Faktisk er det ifølge HR- og ledelseskonsulent Gitte Karlsen en vigtig investering at gøre.
NOVAX A/S har over 30 års erfaring med udvikling og levering af IT-løsninger. Vi ved, at du skal holde styr på meget i forbindelse med skift af journalsystem, og vi er ved din side hele vejen med professionel rådgivning.
Vi lægger vægt på at gøre din arbejdsdag i klinikken nemmere og mere effektiv og hjælper gerne med alt det praktiske. Sammen finder vi den helt rigtige løsning til klinikken.
Det er vigtigt for os at være din dedikerede IT-samarbejdspartner og ikke kun en IT-leverandør. Derfor tilbyder vi dig kompetent rådgivning forud for dit skift samt deling af erfaring inden for teknisk installation og levering. NOVAX A/S er en familieejet virksomhed, som går op i at forstå vores brugere, så vores løsninger kan hjælpe med at løse deres daglige udfordringer bedst muligt.
Der er meget at tage højde for, når du skal skifte et journalsystem. Med over 30 års erfaring kender vi hos NOVAX A/S processen og ved, hvad du skal være opmærksom på i den forbindelse. Du får rådgivning af os, så du får den helt rigtige løsning for klinikken.
Med alle specialer repræsenteret er NOVAX-lægesystemet Danmarks største speciallægesystem og kan nemt tilpasses til den enkelte bruger, så det visuelt giver et optimalt overblik over patientens journal og eventuelt andre registreringer.
Med udgangspunkt i vores erfaringer har vi sammensat en opstartspakke, der giver dig den bedste opstart for din fremtidige brug af NOVAX-systemet. Læs mere herunder.
For at sikre, at klinikken kommer godt fra start, planlægger en dedikeret NOVAX-konsulent og en NOVAX-tekniker din opstart. Sammen finder I en dag for opstarten.
Klinikken bliver undervist i NOVAX-systemet på dag 1. Dette foregår enten i vores lokaler i Lystrup eller Tåstrup afhængig af, hvad der passer dig bedst.
Konsulenten gennemgår NOVAX-systemet, og derefter prøver du selv systemet. Vores konsulenter er selvfølgelig klar til at svare på de spørgsmål, du har undervejs. Mens du bliver undervist, installerer vores tekniker NOVAX-systemet i din klinik.
På dag 2 tager klinikken NOVAX-systemet i brug. Både vores konsulent og tekniker er hos dig i klinikken og kan hjælpe, hvis der opstår udfordringer eller spørgsmål. Dag 2 slutter med en kort afrunding sammen med konsulenten og teknikeren. Dermed sikrer vi en ordentlig og vellykket opstart for dig.
Efter en undervisningsdag og opstartsdag i klinikken er du selvkørende. Du kan altid kontakte din NOVAX-konsulent samt NOVAX Supporten, som er klar til at hjælpe og svare på eventuelle spørgsmål.
En måned efter din opstart med NOVAX-systemet, har du et opfølgningsmøde på en halv dag. Her vil du høre om alle de andre muligheder, du har med NOVAX-systemet samt høre om tips og tricks, der gør din arbejdsdag endnu nemmere og gør dig til superbruger i NOVAX.
Er du interesseret i at se, hvordan NOVAX-systemet kan optimere din arbejdsdag? Du er altid velkommen til at kontakte os for at få en gratis og uforpligtende demonstration af NOVAX-systemet. Vi viser dig, hvordan NOVAX-systemet kan tilpasses arbejdsprocesserne i netop din klinik. Vi kommer til dig og viser systemet på et tidspunkt, der passer ind i din travle arbejdsdag.
Klik herunder for at udfylde kontaktformularen, så vi kan aftale en tid, hvor du kan se, hvordan NOVAX kan gøre en forskel for dig.
Når du tilmelder dig vores nyhedsbrev, siger du ja til at modtage:
Lyder det som noget for dig?
Så tilmeld dig vores nyhedsbrev ved at klikke ved det fagområde, der bedst beskriver dit arbejde. Du modtager nyhedsbrevet 4-6 gange årligt.
For nogle er det svært at spørge, hvordan kolleger og medarbejdere har det, men det er vigtigt. Faktisk er det ifølge HR- og ledelseskonsulent Gitte Karlsen en vigtig investering at gøre.
Har du lavet ni armstræk eller sagt godmorgen ni gange, hvor du havde øjenkontakt med en kollega? Social kapital er en investering, der for nogle kræver træning.
Som Product Owner er det essentielt for Jeanettes arbejde at kende brugernes behov og arbejdsgange. Hun får input fra sine kolleger og er glad for dialogen med kollegerne i Danmark og udenlands.