
Familieiværksætterne er en succes
VIVE har evalueret kursusforløbet Familieiværksætterne, og rapporten viser klart, at projektet er en succes.
Med NOVAX-systemet får I en løsning, der understøtter jeres processer. Vi har et tæt samarbejde med diverse instrumentleverandører og kan sikre, at det hele fungerer i integrationerne. Vi har hos NOVAX A/S opnået stor erfaring med øjenlæger igennem mange år og har udviklet en særdeles solid platform til øjenspecialet.
Du og dine kolleger i klinikken er altid velkomne til at kontakte os for at få en gratis og uforpligtende demonstration af NOVAX-systemet, så I kan se, hvordan jeres arbejdsdag kan blive mere effektiv, og hvordan I kan få mere tid til patienterne.
I NOVAX A/S har vi udviklet en unik funktion, som minimere jeres tid bag skærmen, så I kan holde flowet af patienter kørende. Funktionen hedder procesregistrering og sparer jer op til 30 klik per patient. Det betyder, at I kan fokusere på jeres arbejde og jeres patienter.
NOVAX-systemet integrerer med en lang række af apparater, som ofte er en del af arbejdsdagen i jeres øjenklinik. I slipper for manuelle arbejdsgange, fordi værdierne fra instrumentmålingerne automatisk bliver journaliseret i NOVAX-systemet. Det betyder, at I kan foretage en konsultation uden at skulle notere målinger eller journalisere løbende.
Med NOVAX-systemet kan I fokusere på patienterne og jeres arbejde.
Som Danmarks mest udbredte speciallægesystem er vores fokusområde at understøtte og forbedre jeres patientflow. Derfor tilbyder NOVAX-systemet et setup til øjenklinikker, hvor det er muligt at bruge 3 skærme:
– En til registrering i journalen.
– En til at holde overblik over journaldata.
– En til at se relevante patientbilleder på.
Det giver jer det bredest mulige overblik og minimerer tiden bag skærmen, så I kan nå flere patienter på en dag.
NOVAX-systemet giver jer mulighed for individuel skærmopsætning, så I hurtigt kan se de informationer, I har brug for. Det betyder, at I både kan se journalen og instrumentdata på samme tid. Derved slipper I for at navigere rundt i forskellige faner for at finde relevante informationer, så I har bedre tid til fokus på patienten og faglige problemstillinger.
NOVAX A/S var den første leverandør af journalsystemer, der integrerede med e-Boks, og det betyder, at I med en NOVAX-løsning får en optimeret og afprøvet løsning, så I nemt, billigt og sikkert kan sende kommunikation til jeres patienter. I slipper for at printe, pakke og postere kommunikation til jeres patienter.
Med e-Boks-funktionen i NOVAX-systemet får I følgende fordele:
I har som kunde hos NOVAX A/S mulighed for at samle alle jeres driftsnødvendige funktioner hos os. Det betyder, at I slipper for besværet med at skulle koordinere driftsmæssige problemstillinger mellem forskellige leverandører og udbydere.
I kan vælge mellem en lang række funktioner, som kan optimere driften i jeres klinik. Med NOVAX A/S som jeres totalleverandør kan I fokusere på patienterne og jeres faglige arbejde.
Vi kan hjælpe jer med blandt andet IP-telefoni, Internetforbindelse, hosting af data, backup og mange andre løsninger. Klik herunder for at se jeres muligheder som kunde hos NOVAX A/S.
NOVAX A/S er en familieejet virksomhed, og det skal både kunder og medarbejdere kunne mærke. Vi træffer selv beslutninger om vores arbejdsgange, og det betyder, at vi kan prioritere det, der gør en forskel for vores kunder. Vi har et tæt samarbejde med vores kunder for at kunne udvikle NOVAX-systemet, så det løbende effektiviserer deres arbejdsdag.
Vi ved, hvor vigtigt det er for jer, at journalsystemet fungerer hele tiden. Derfor har vi en lang række muligheder for at supportere vores brugere, så de kan blive hjulpet hurtigt videre.
Som kunde hos NOVAX A/S vil I møde medarbejdere i supporten, som har et højt fagligt niveau. Ikke blot i NOVAX-systemet, men også i forståelsen af, hvordan arbejdsdagen ser ud i en klinik. Det betyder, at I får kvalificeret support - med et smil.
Intet andet sted har jeg oplevet i den grad at blive forstået i, hvordan min hverdag i klinikken er, og hvilke særlige behov det medfører. Menneskene bag NOVAX forstår det 100 % og oversætter det til IT-løsninger, der understøtter mine arbejdsgange optimalt.
At skifte journalsystem er ikke så svært, som man skulle tro. NOVAX A/S har mere end 30 års erfaring med klinikopstarter, og vi ved, hvor vigtigt det er, at I som nye NOVAX-kunder kommer godt fra start. Vi har derfor sammensat en opstartspakke, der giver jer det bedst mulige udgangspunkt for jeres fremtidige brug af NOVAX-systemet.
Hvis I vil vide mere om, hvordan det er at skifte til NOVAX, og hvad andre har sagt om at skifte, så klik herunder for at læse mere.
I er altid velkomne til at kontakte os for at få en gratis og uforpligtende demonstration af NOVAX-systemet.
Vi kommer til jeres klinik og viser, hvordan NOVAX kan optimere jeres arbejdsflow. Vi viser, hvordan NOVAX-systemet kan tilpasses arbejdsprocesserne i netop jeres klinik - naturligvis på et tidspunkt, der passer ind i jeres travle arbejdsdag.
Klik herunder for at udfylde kontaktformularen - så kontakter vi jer angående tidspunkt for en demonstration af NOVAX-systemet.
Når du tilmelder dig vores nyhedsbrev, siger du ja til at modtage:
Lyder det som noget for dig?
Så tilmeld dig vores nyhedsbrev ved at klikke ved det fagområde, der bedst beskriver dit arbejde. Du modtager nyhedsbrevet 4-6 gange årligt.
VIVE har evalueret kursusforløbet Familieiværksætterne, og rapporten viser klart, at projektet er en succes.
På sundhedstv.dk kan du finde pålidelig og overskuelig viden om diverse sundheds- og sygdomsrelaterede emner. Det er til gavn for borgere og patienter - og dig som sundhedsfaglig person.
Aflyttet på radio 24syv handlede den 15. september 2019 om udvikling af sundhedsløsninger med udgangspunkt i borgeren.