
Mød Jeanette
Som Product Owner er det essentielt for Jeanettes arbejde at kende brugernes behov og arbejdsgange. Hun får input fra sine kolleger og er glad for dialogen med kollegerne i Danmark og udenlands.
Som neurolog får du en optimal systemoplevelse med NOVAX. Vi har mere end 30 års erfaring med proceshåndtering og optimering i danske speciallægeklinikker.
I NOVAX-systemet finder du en unik funktion, der gør det muligt at journalisere med ganske få klik. Det betyder mere tid til dine patienter.
Du er altid velkommen til at kontakte os for at booke et gratis og uforpligtende møde, hvor vi kommer til din klinik og demonstrerer NOVAX-systemet for dig og dit personale. Systemet kan optimeres til netop jeres arbejdsgange og jeres patienttyper, og vi viser jer hvordan.
For at effektiviserer dine arbejdsgange har vi udviklet en unik funktion i NOVAX-systemet, som sparer dig op til 30 klik per patient. Vi kalder det procesregistrering.
Procesregistrering giver dig mulighed for at registrere alt på en patient i én arbejdsgang, og du kan have al information på en patient i ét skærmbillede. Du kan oprette processer på eksempelvis Alzheimers, demens og hovedpine, og på den måde optimere dine processer og mindske din tid på registrering.
Ydelser og beløb på aftaler kan automatisk registreres i journalen ved din patients ankomst til klinikken, hvis du har en NOVAX-løsning. Fakturaen for et udført indgreb bliver sendt direkte til patientens e-Boks eller via efaktura. Både du og personalet i din klinik sparer tid, og risikoen for fejl bliver minimeret.
Med en e-spørgeskemaløsning i NOVAX-systemet kan dine arbejdsgange som neurolog optimeres. Hvis du lader patienterne udfylde et spørgeskema, allerede inden de møder op i klinikken, undgår du og dit personale at bruge ressourcer på spørgeskemaer i en i forvejen hektisk arbejdsdag.
Med brug af online spørgeskemaer bliver udgangspunktet for konsultationen de svar, patienten har udfyldt i fred og ro inden konsultationen. Når patienten har udfyldt det elektroniske spørgeskema, bliver svarene automatisk overført til de rigtige felter i NOVAX-systemet. Du kan se svarene inden konsultationen og kan på den måde forberede dig på konsultationen og patientens problemstilling.
Det er muligt at lave en automatisk udsendelse af e-spørgeskema ved booking af bestemte konsultationstyper, som du selv kan definere, eller automatisk sende et spørgeskema ud inden en senere konsultation, så du har opdaterede informationer inden konsultationen.
Der er to redigerbare e-spørgeskemaer med i din NOVAX-løsning uden ekstraomkostninger.
Du kan sende information direkte fra NOVAX-systemet til til dine patienters e-Boks. NOVAX var den første leverandør af journalsystemer, der kunne tilbyde dette, og det betyder, at vores løsning er optimeret og afprøvet i praksis, så du hurtigt, nemt og billigt kan sende kommunikation.
Med e-Boks-funktionen i NOVAX-systemet får du følgende fordele:
NOVAX-systemet giver dig mulighed for at lave skærmopsætningen, så den giver mening i netop din hverdag og ud fra dine arbejdsgange. Det betyder, at du eksempelvis både kan se journalen, FMK og notatfanen - i ét skærmbillede.
På den måde slipper du for at navigere rundt i forskellige faner for at finde relevante informationer på en patient. Faktisk sparer du op til 30 klik per patient, og det giver dig mere tid.
Du har som kunde hos NOVAX mulighed for at samle alle dine driftsnødvendige funktioner hos os. Det betyder, at du slipper for besværet med at skulle koordinere driftsmæssige problemstillinger mellem forskellige leverandører og udbydere.
Du kan vælge mellem en lang række funktioner, som kan optimere driften i din klinik. Med NOVAX som din totalleverandør kan du fokusere på patienterne.
NOVAX kan hjælpe dig med blandt andet IP-telefoni, Internetforbindelse, hosting af data og backup. Klik herunder for at se dine muligheder som kunde hos NOVAX A/S.
Du skal som NOVAX-kunde kunne mærke, at vi er en familieejet virksomhed. Vi træffer nemlig selv beslutninger om vores arbejdsgange og udvikling af systemet.
Vi har et tæt samarbejde med vores kunder for hele tiden at kunne optimere NOVAX-systemet, så det hjælper dem i deres arbejdsdag. Det vil du også kunne mærke, hvis du skifter til NOVAX.
Vi ved, hvor vigtigt det er, at dit journalsystem fungerer hele tiden. Derfor har vi en lang række muligheder for at supportere vores brugere, så de kan blive hjulpet hurtigt videre.
Som kunde hos NOVAX A/S vil du møde medarbejdere i supporten, som har kendskab til NOVAX-systemet og forståelsen for din arbejdsdag i klinikken. De er nysgerrige på, hvordan din hverdag ser ud, fordi det hjælper dem til at hjælpe dig. Det betyder, at du får kvalificeret support - med et smil.
Det er ikke så svært at skifte journalsystem, som man skulle tro. Vi har mere end 30 års erfaring med klinikopstarter, og vi ved, hvor vigtigt det er, at du som ny NOVAX-kunde kommer godt fra start. Derfor har vi sammensat en opstartspakke, der giver dig det bedst mulige udgangspunkt for dit fremtidige brug af NOVAX-systemet.
Klik herunder for at læse mere om at skifte til NOVAX, og hvad andre har sagt om skiftet.
Du og dit personale kan altid kontakte os for at booke en gratis og uforpligtende demonstration af NOVAX-systemet. Vi kommer ud i din klinik, når det passer dig, og viser, hvordan NOVAX kan optimere dine og dit personales arbejdsgange og tilpasses jeres arbejdsprocesser.
Klik herunder for at udfylde kontaktformularen - så kontakter vi dig angående tidspunkt for demonstrationen.
Når du tilmelder dig vores nyhedsbrev, siger du ja til at modtage:
Lyder det som noget for dig?
Så tilmeld dig vores nyhedsbrev ved at klikke ved det fagområde, der bedst beskriver dit arbejde. Du modtager nyhedsbrevet 4-6 gange årligt.
Som Product Owner er det essentielt for Jeanettes arbejde at kende brugernes behov og arbejdsgange. Hun får input fra sine kolleger og er glad for dialogen med kollegerne i Danmark og udenlands.
Få inspiration til, hvordan I inviterer borgere og patienter indenfor af cand.pæd. Louise Friis og scenograf Jeanette Clemmensen ser rum som en ressource, som venter på at blive gentænkt.
Efter en brand i en klinik hjalp NOVAX-teknikeren Arun Ramathasan klinikken med at få systemet op at køre igen, så klinikken kunne modtage patienter igen.