
Mød Jeanette
Som Product Owner er det essentielt for Jeanettes arbejde at kende brugernes behov og arbejdsgange. Hun får input fra sine kolleger og er glad for dialogen med kollegerne i Danmark og udenlands.
Med en NOVAX-løsning får I et journalsystem, der effektiviserer jeres arbejdsdag. Vi har nemlig udviklet en unik funktion, der hjælper jer med at håndtere og effektivisere en lang række indgreb. Det betyder, at I oplever en lettelse i det daglige arbejde, som frigiver mere tid til fokus på jeres patienter.
I er altid velkomne til at kontakte os og få et gratis og uforpligtende møde i jeres klinik, hvor I får illustreret NOVAX-systemet, og hvordan det kan hjælpe i jeres arbejde.
Procesregistrering i NOVAX-systemet effektiviserer jeres arbejde som kirurger. Vi har nemlig udviklet en unik funktion, som gør, at I kan registrere alt på patienten i én arbejdsgang. I kan spare op til 30 klik per patient. Det frigiver tid til jeres patienter.
I kan oprette processer for blandt andet kikkertundersøgelser af spiserør og mavesæk, og når først en proces er oprettet, ligger den altid tilgængelig og sikrer, at alt bliver registreret korrekt på patienten. I ser alt om patienten på ét skærmbillede, så I hele tiden har overblik.
Med en e-spørgeskemaløsning fra NOVAX kan I som kirurger optimere jeres konsultationer og indgreb ved at lade jeres patienter udfylde et spørgeskema, allerede inden de møder op hos jer. Derved undgår I, at klinikkens personale skal bruge ressourcer på spørgeskemaer i en arbejdsdag, der i forvejen kan være hektisk.
Med brug af online spørgeskemaer bliver udgangspunktet for konsultationen de svar, patienten har udfyldt i ro og mag inden konsultationen. Når patienten har udfyldt det elektroniske spørgeskema, bliver svarene automatisk overført til de rigtige felter i NOVAX-systemet. I kan se svarene inden konsultationen og kan på den måde forberede jer på konsultationen og patienternes problemstillinger.
Det er muligt at lave en automatisk udsendelse af e-spørgeskema ved booking af bestemte konsultationstyper, som I selv kan definere. Det er også muligt at automatisk sende et spørgeskema ud lige inden en senere konsultation, så I har opdaterede informationer inden konsultationen.
Der er to redigerbare e-spørgeskemaer med i din NOVAX-løsning uden ekstraomkostninger.
NOVAX-systemet kan sættes op, så ydelser og beløb på aftalerne automatisk registreres i journalen ved en patients ankomst til klinikken. Fakturaen for det udførte indgrebet kan sendes direkte via efaktura eller til patientens e-Boks. Det sparer jer og personalet i klinikken tid og mindsker risikoen for fejl.
I NOVAX-systemet kan I sende kommunikation direkte til patienternes e-Boks. Det er altså slut med at skulle bruge tid på at printe, pakke og postere vejledninger og anden kommunikation.
NOVAX A/S var den første leverandør af journalsystemer, der integrerede med e-Boks. Det betyder, at vores løsning er optimeret og afprøvet i praksis, så du hurtigt, nemt og billigt kan sende kommunikation.
Med e-Boks-funktionen i NOVAX-systemet får I følgende fordele:
Vi har udviklet en unik funktion i NOVAX-systemet, som giver jer overblik over patienten. I kan nemlig have al information fra journalen til FMK og notatfanen i ét skærmbillede. I kan lave skærmopsætningen, så den passer til netop jeres patienter og jeres arbejdsgange.
Med procesregistrering i NOVAX sparer I op til 30 klik per patient og får mere tid til jeres patienter.
I kan samle alle jeres driftsnødvendige funktioner hos os. Det betyder, at I slipper for besværet med at skulle koordinere driftsmæssige problemstillinger mellem forskellige leverandører og udbydere.
I kan vælge mellem en lang række funktioner, som kan optimere driften i jeres klinik. Med NOVAX A/S som jeres totalleverandør kan du fokusere på patienterne.
Vi kan hjælpe jer med blandt andet IP-telefoni, internetforbindelse, hosting af data, backup og mange andre løsninger. Klik herunder for at se alle jeres muligheder med NOVAX.
I skal som kunder hos NOVAX A/S kunne mærke, at vi er en familieejet virksomhed. Vi træffer nemlig selv beslutninger om vores arbejdsgange og mål, og det skal gavne jer.
Vi har et tæt samarbejde med vores kunder og er interesserede i de problemstillinger, I oplever i jeres arbejdsdag. På den måde kan vi optimere NOVAX-systemet til jeres speciale, og det er vigtigt for os.
Vi ved, hvor vigtigt det er, at journalsystemet fungerer hele tiden og upåklageligt i jeres klinik. Derfor har NOVAX en lang række muligheder for at supportere vores brugere, så de kan blive hjulpet hurtigt videre.
Som kunde hos NOVAX A/S vil I møde medarbejdere i supporten, som har et indgående kendskab til både systemet og jeres arbejdsdag i klinikken. Hos os får I kvalificeret support - med et smil.
Mit nylige skifte til NOVAX har været en stor succes. Det er simpelt og overskueligt. Jeg er mere end tilfreds. Jeg er meget tilfreds!
Vi har mere end 30 års erfaring med klinikopstarter, og vi ved derfor, hvor vigtigt det er, at I får en god start med NOVAX-systemet. Det er ikke så svært at skifte journalsystem, som man skulle tro. Vi har sammensat en opstartspakke, der giver jer det bedst mulige udgangspunkt for jeres fremtidige brug af NOVAX-systemet.
Klik herunder og læs mere om, hvordan skiftet til NOVAX forløber. I kan også læse, hvad andre har sagt om det at skifte.
I er altid velkomne til at kontakte os for at få en gratis og uforpligtende demonstration af NOVAX-systemet i jeres klinik, når det passer jer. Vi viser jer, hvordan NOVAX optimerer jeres arbejdsflow, og hvordan det kan tilpasses netop jeres processer og patientgrupper.
Når du tilmelder dig vores nyhedsbrev, siger du ja til at modtage:
Lyder det som noget for dig?
Så tilmeld dig vores nyhedsbrev ved at klikke ved det fagområde, der bedst beskriver dit arbejde. Du modtager nyhedsbrevet 4-6 gange årligt.
Som Product Owner er det essentielt for Jeanettes arbejde at kende brugernes behov og arbejdsgange. Hun får input fra sine kolleger og er glad for dialogen med kollegerne i Danmark og udenlands.
Få inspiration til, hvordan I inviterer borgere og patienter indenfor af cand.pæd. Louise Friis og scenograf Jeanette Clemmensen ser rum som en ressource, som venter på at blive gentænkt.
Efter en brand i en klinik hjalp NOVAX-teknikeren Arun Ramathasan klinikken med at få systemet op at køre igen, så klinikken kunne modtage patienter igen.