
Sundhedsdatastyrelsens Elektroniske Indberetningssystem version 2
SEI er blevet opdateret, og du og dine kolleger skal inden 1. marts 2019 skifte over til at bruge den webbaserede klient til indberetninger.
Som landets største IT-leverandør til de danske gynækologer, har vi hos NOVAX A/S udarbejdet et unikt værktøj i journalsystemet, der hjælper jer med at håndtere og effektivisere en lang række behandlinger, som I foretager dagligt, som eksempelvis fertilitetsbehandlinger og hormonbehandlinger. Med NOVAX-systemet oplever I en lettelse i jeres arbejde og processer, som frigiver tid til jeres patienter og faglighed.
Udover de systemmæssige elementer, integrerer NOVAX-systemet med en række instrumenter såsom ultralydsapparater og mikroskoper, så I ikke skal bekymre jer om tidsspilde ved brug af forskellige apparater.
Du og dine kolleger er altid velkomne til at kontakte os for at få en gratis og uforpligtende demonstration af NOVAX-systemet. Klik herunder for at booke en demo og opleve fordelene ved NOVAX.
I NOVAX A/S har vi udviklet en unik funktion, som gør, at I kan spare op til 30 klik per patient. I kan nemlig registrere alt på en patient i én arbejdsgang. Funktionen hedder procesregistrering, og ved at bruge den kan I strukturere og optimere jeres processer ved tilbagevendende konsultationstyper såsom fertilitetbehandling eller behandling af kønssygdomme. På den måde minimerer I jeres tid på registrering bag skærmen og kan fokusere på jeres patienter.
Med en online spørgeskemaløsning fra NOVAX A/S kan I som gynækologer optimere jeres konsultationer ved at lade patienterne udfylde et spørgeskema, allerede inden de møder op i klinikken. Derved undgår I, at klinikkens personale skal bruge ressourcer på spørgeskemaer i en i forvejen hektisk arbejdsdag. Samtidig er udgangspunktet for konsultationen de svar, patienten har haft mulighed for at udfylde i ro og mag inden konsultationen. I har som behandlere mulighed for at se svarene inden konsultationen og forberede den ud fra dem.
Når patienten har udfyldt det elektroniske spørgeskema, bliver svarene automatisk overført til de rigtige felter i NOVAX-systemet, så I slipper for manuelle arbejdsgange.
Det er muligt at lave en automatisk udsendelse af e-spørgeskema ved booking af bestemte konsultationstyper, som I selv definerer. I kan også automatisk sende et spørgeskema ud lige inden en senere konsultation, så I har opdaterede informationer inden næste konsultation.
Der er to redigerbare e-spørgeskemaer med i din NOVAX-løsning uden ekstraomkostninger.
NOVAX-systemet giver jer mulighed for at lave skærmopsætningen, så den giver mening i netop jeres arbejdsdag og ud fra jeres arbejdsgange. Det betyder, at I eksempelvis både kan se journalen, FMK, notatfanen og instrumentdata - på samme tid og i ét skærmbillede.
I NOVAX slipper I altså for at navigere rundt i forskellige faner for at finde relevante informationer, og det giver mere tid til at fokusere på patienten og faglige problemstillinger.
I NOVAX-systemet har I mulighed for at håndtere flere forløb for samme patient sideløbende. Det kan være en patient, der har behov for hjælp på flere områder, hvor det ene forløb ikke afsluttes, inden det andet påbegyndes.
I NOVAX-systemet bliver værdierne fra jeres instrumentmålinger automatisk journaliseret i én arbejdsgang. På den måde undgår I at forlade patienten undervejs, men kan fortsætte konsultationen uden at skulle notere målinger eller journalisere løbende.
NOVAX-systemet har integrationer til en lang række apparater, som er en del af arbejdsdagen i jeres klinik. Takket være integrationerne til NOVAX-systemet, kan I fokusere på den faglige og menneskelige del af konsultationen frem for journaliseringen.
Hos NOVAX A/S var vi de første til at integrere journalsystemet med e-Boks. Det betyder, at I med en NOVAX-løsning får en optimeret og afprøvet e-Boks-integration, hvor I nemt, billigt og sikkert kan sende kommunikation direkte til jeres patienters e-Boks.
Med e-Boks-funktionen i NOVAX-systemet får I følgende fordele:
Som kunde hos os har I mulighed for at samle alle driftsnødvendige funktioner et sted - hos os. Det betyder, at I slipper for besværet med at skulle koordinere driftsmæssige problemstillinger mellem forskellige leverandører og udbydere.
I kan vælge mellem en række funktioner, som optimerer og effektiviserer driften i jeres klinik. Med NOVAX A/S som jeres totalleverandør kan I fokusere på patienterne og det faglige arbejde.
Vi hjælper jer blandt andet med hosting af data, backup, IP-telefoni, Internetforbindelse og mange andre løsninger. Klik herunder for at se jeres muligheder som kunde hos os.
NOVAX A/S er en familieejet virksomhed, og det betyder, at vi selv bestemmer over vores prioriteter. Vi vægter at have en god dialog med vores kunder for løbende at kunne optimere NOVAX-systemet, så det giver jer en mere effektiv arbejdsdag.
Både vores kunder og medarbejdere skal kunne mærke, at vi selv træffer beslutninger og har korte kommandoveje. Nærværet er vigtigt for os, og det giver et godt samarbejde til fordel for alle parter.
Vi ved, hvor vigtigt det er, at jeres journalsystem fungerer hele tiden. Derfor har vi en lang række muligheder for at supportere vores brugere, så de kan blive hjulpet hurtigt videre.
Som kunder hos os vil I møde medarbejdere i supporten med et højt fagligt niveau. Ikke blot i NOVAX-systemet, men også i forståelsen af, hvordan arbejdsdagen ser ud i en klinik som jeres. Det betyder, at I får kvalificeret support - med et smil.
Med mere end 30 års erfaring med klinikopstarter, ved vi hos NOVAX A/S, hvor vigtigt det er, at I som nye kunder hos os får en god start. Derfor har vi sammensat en opstartspakke, som giver jer det bedste udgangspunkt for jeres fremtidige brug af NOVAX-systemet, og gør det let at skifte til NOVAX.
Hvis du og dine kolleger i klinikken er interesserede i at læse, hvad andre har sagt om at skifte til NOVAX, så klik herunder.
I er altid velkomne til at kontakte os og få en gratis og uforpligtende demonstration af NOVAX-systemet, når det passer jer. Vi kommer til jeres klinik og viser jer, hvordan NOVAX-systemet kan sættes op, så det passer til netop jeres arbejdsgange.
Klik herunder for at udfylde kontaktformularen, så kontakter vi dig og laver en aftale.
Når du tilmelder dig vores nyhedsbrev, siger du ja til at modtage:
Lyder det som noget for dig?
Så tilmeld dig vores nyhedsbrev ved at klikke ved det fagområde, der bedst beskriver dit arbejde. Du modtager nyhedsbrevet 4-6 gange årligt.
SEI er blevet opdateret, og du og dine kolleger skal inden 1. marts 2019 skifte over til at bruge den webbaserede klient til indberetninger.
LIVA er en app, der kan hjælpe borgere og patienter med at forebygge eller bremse udvikling af blandt andet livsstilssygdomme, diabetes og KOL.
Efteruddannelseskurser er vigtige for alle, uanset fag og baggrund. Vi har lavet en stemningsvideo fra et kursus.