
Mød Jeanette
Som Product Owner er det essentielt for Jeanettes arbejde at kende brugernes behov og arbejdsgange. Hun får input fra sine kolleger og er glad for dialogen med kollegerne i Danmark og udenlands.
NOVAX-systemet giver jer en IT-løsning, som understøtter jeres arbejdsgange. Med NOVAX-systemet kan få I fleksibilitet til at arbejde der, hvor det passer jer.
Hvis du og dine kolleger er interesserede i en gratis og uforpligtende demonstration af NOVAX-systemet på et tidspunkt, der passer i jeres travle arbejdsdag, så kontakt os ved at klikke herunder.
Med NOVAX-systemet kan du spare op til 30 klik per patient med procesregistrering. Procesregistrering er en unik funktion i NOVAX-systemet, du som anæstesilæge har gavn af i de tilbagevendende arbejdsgange med smertebehandling. Du kan for eksempel lave en proces til voksne og en til børn.
Procesregistrering effektiviserer dit arbejde og giver dig mulighed for at fokusere på patienterne og dit faglige arbejde.
Med NOVAX Hosting er du mobil og kan arbejde der, hvor du har behov for det. Du kan nemlig logge på NOVAX-systemet alle steder med adgang til internettet. NOVAX A/S opbevarer dine på krypterede servere, hvor der automatisk tages backup.
NOVAX-systemet integrerer med e-Boks, og det sparer dig både tid og penge. NOVAX var det første journalsystem, der integrerede med e-Boks, og det betyder, at vores løsning er afprøvet i praksis og optimeret.
Klinikkens personale slipper for at bruge værdifuld tid på at printe, pakke og postere kommunikation til patienterne og kan i stedet sende til patienternes e-Boks direkte via NOVAX-systemet. Det er hurtigt, nemt og billigt.
Med e-Boks-funktionen i NOVAX-systemet får du følgende fordele:
Det fælles medicinkort (FMK) er integreret direkte i NOVAX-systemet, og herfra logger du ind med NemID. FMK-modulet i NOVAX er brugervenligt og dynamisk, og al medicinbestilling kan foretages via FMK. Du kan samtidig se apotekernes udleveringer af medicin; du kan se, hvornår medicinen er hentet og antallet af resterende udleveringer på en recept.
FMK-modulet i NOVAX har en integreret CAVE-funktion med advarsel, hvis du er ved at ordinere medicin, som en patient er allergisk overfor.
I NOVAX-systemet opbevares al medicinhåndtering i minimum 10 år, så du overholder GDPR.
Hos NOVAX A/S tilbyder vi skræddersyede løsninger til vores brugere - det gælder også til deltidsydere. Kontakt os for at høre mere om deltidsløsninger hos NOVAX A/S.
Som anæstesilæge kan du optimere dit arbejde med e-spørgeskemaer i NOVAX-systemet. De automatiske e-spørgeskemaer kan sendes inden behandlingen starter og/eller når behandlingen slutter. Det gør, at du kan kvalitetssikre dit arbejde og undgår tidsspilde i en i forvejen til tider hektisk arbejdsdag. Du kan også monitorere patienternes smerter i forbindelse med smertelindringsforløb ved at lade dem udfylde e-spørgeskema før og efter en behandling.
Der er to redigerbare e-spørgeskemaer med i din NOVAX-løsning uden ekstraomkostninger.
Som kunde hos os har du mulighed for at samle alle driftsnødvendige funktioner et sted - hos os. Ved at samle alt hos os slipper du for besværet med at koordinere driftsmæssige problemstillinger mellem forskellige leverandører og udbydere. Vi tager os af det hele for dig.
Du kan vælge mellem en række funktioner, som optimerer og effektiviserer driften i din klinik. Med NOVAX A/S som din totalleverandør kan du fokusere på patienterne og dit faglige arbejde.
Vi hjælper dig blandt andet med hosting af data, backup, IP-telefoni, internetforbindelse og mange andre løsninger. Klik herunder for at se dine muligheder som kunde hos os.
NOVAX A/S er en familieejet og -drevet virksomhed. For vores daglige arbejde betyder det, at vi selv bestemmer, hvad vi vil prioritere. Det er vigtigt for os at have en god og løbende dialog med brugerne af NOVAX-systemet for at kunne optimere NOVAX, så brugernes arbejdsgange bliver nemmere. Det tætte samarbejde med NOVAX-brugerne gør det muligt for os at vide, hvad der gavner brugerne.
Vi ved, hvor vigtigt det er, at dit journalsystem fungerer hele tiden. Derfor har vi en lang række muligheder for at supportere vores brugere, så de kan blive hjulpet hurtigt videre.
Som kunde hos os vil du og dit personale møde medarbejdere i supporten med et højt fagligt niveau. Ikke blot i NOVAX-systemet, men også i forståelsen af, hvordan arbejdsdagen ser ud for en anæstesilæge, der både har konsultationer i klinikken og er i tæt samarbejde med andre speciallæger. Det betyder, at du får kvalificeret support - med et smil.
Det er nemt at skifte til NOVAX. Vi har mere end 30 års erfaring med opstart af speciallægeklinikker i hele Danmark, og vi ved, hvor vigtigt det er, at du og dit personale kommer godt fra start. Derfor har vi sammensat en opstartspakke, som giver jer det bedste udgangspunkt for jeres fremtidige brug af NOVAX-systemet.
Hvis du og dine kolleger i klinikken er interesserede i at læse, hvad andre har sagt om at skifte til NOVAX, så klik herunder.
Du er altid velkommen til at kontakte os for at få en gratis og uforpligtende demonstration af NOVAX-systemet. Vi kommer til dig, når det passer dig og viser, hvordan NOVAX-systemet kan sættes op, så det passer til netop dine og dit personales arbejdsgange.
Klik herunder for at udfylde kontaktformularen, så kontakter vi dig og laver en aftale.
Når du tilmelder dig vores nyhedsbrev, siger du ja til at modtage:
Lyder det som noget for dig?
Så tilmeld dig vores nyhedsbrev ved at klikke ved det fagområde, der bedst beskriver dit arbejde. Du modtager nyhedsbrevet 4-6 gange årligt.
Som Product Owner er det essentielt for Jeanettes arbejde at kende brugernes behov og arbejdsgange. Hun får input fra sine kolleger og er glad for dialogen med kollegerne i Danmark og udenlands.
Få inspiration til, hvordan I inviterer borgere og patienter indenfor af cand.pæd. Louise Friis og scenograf Jeanette Clemmensen ser rum som en ressource, som venter på at blive gentænkt.
Efter en brand i en klinik hjalp NOVAX-teknikeren Arun Ramathasan klinikken med at få systemet op at køre igen, så klinikken kunne modtage patienter igen.