
Investér i dine medarbejdere
For nogle er det svært at spørge, hvordan kolleger og medarbejdere har det, men det er vigtigt. Faktisk er det ifølge HR- og ledelseskonsulent Gitte Karlsen en vigtig investering at gøre.
NOVAX-systemet understøtter og optimerer de arbejdsgange, I som alment praktiserende læger står overfor i jeres klinik. Det er designet til at effektivisere jeres processer og jeres registreringsarbejde, så I kan fokusere på jeres patienter.
Du og dine kolleger er til enhver tid velkomne til at kontakte os for at få en gratis og uforpligtende demonstration af NOVAX-systemet. Vi viser jer, hvordan funktionerne i NOVAX kan lette jeres arbejdsgange - selvfølgelig på et tidspunkt, der passer i jeres travle arbejdsdag.
Vi har udviklet en unik funktion i NOVAX, som giver jer mulighed for at registrere alt på en patient i én arbejdsgang. Med denne funktion sparer I op til 30 klik per patient. Funktionen hedder procesregistrering.
Jeres arbejde som alment praktiserende læger drejer sig i stigende grad om kronikere, og her er procesregistrering værktøjet, der optimerer jeres arbejdsgange og giver jer mere tid med jeres patienter. Mange konsultationstyper, herunder børneundersøgelser og graviditetsundersøgelser, kan også optimeres med procesregistrering.
Manglende overblik over patienten koster værdifuld tid for jer som alment praktiserende læger.
NOVAX-systemet giver jer mulighed for individuel skærmopsætning, så I hurtigt kan se de informationer om patienten, I har brug for. Det betyder, at I eksempelvis både kan se journalen, FMK, notatfanen og laboratoriesvar - i ét skærmbillede. I slipper for at navigere rundt i forskellige faner for at finde relevante informationer, og det giver jer mere tid til patienterne og faglige problemstillinger.
I NOVAX-systemet har I mulighed for automatisk at finde og booke personer fra flere faggrupper. Vi kalder det multibooking, og funktionen gør det overskueligt for jeres sekretær at tilbyde patienterne tider med det relevante fagpersonale.
Funktionen er fleksibel og kan udvides med det antal konsultationer og faggrupper, som netop jeres klinik arbejder med i hverdagen. Jeres sekretær slipper for det manuelle arbejde med at finde de sammenhængende tider ved eksempelvis en børneundersøgelse, og det sparer tid, som kan bruges på patienterne i venteværelset.
Med en NOVAX-løsning er det muligt at minimere presset på telefonerne i klinikkerne om morgenen. I kan nemlig give patienterne mulighed for selv at booke en tid til konsultation samme dag.
I jeres klinik kan I selv definere sammensætningen af tiderne, så det passer i jeres generelle flow. Det er en fordel for jeres patienter, at de kan booke tider, når det passer dem, og det er en fordel for jeres sekretær, at hun ikke har frustrerede patienter i telefonen, som enten har ventet længe eller som først kan få en tid i næste uge. Mængden af opkald til jeres klinik vil også blive mindre med Tid samme dag.
NOVAX-systemet integrerer med e-Boks, og det sparer både tid og penge for jer i klinikken. NOVAX var det første journalsystem, der kunne tilbyde denne løsning, og det betyder, at vores løsning er optimeret og afprøvet i praksis.
I stedet for at klinikkens personale skal bruge værdifuld tid på at printe, pakke og postere kommunikation til patienterne, så kan dette foretages direkte via NOVAX-systemet til patientens e-Boks. Det er hurtigt, nemt og billigt.
Med e-Boks-funktionen i NOVAX-systemet får I følgende fordele:
I har som kunde hos NOVAX A/S mulighed for at samle alle jeres driftsnødvendige funktioner hos os. Det betyder, at I slipper for besværet med at skulle koordinere driftsmæssige problemstillinger mellem forskellige leverandører og udbydere.
I kan vælge mellem en lang række funktioner, som kan optimere driften i jeres klinik. Med NOVAX A/S som jeres totalleverandør kan I fokusere på patienterne.
Vi kan hjælpe jer med blandt andet IP-telefoni, internetforbindelse, hosting af data, backup og mange andre løsninger. Klik herunder for at se alle jeres muligheder med NOVAX.
Det kommer vores kunder til gavn, at NOVAX A/S er en familieejet virksomhed. Vi træffer nemlig selv beslutninger om vores arbejdsgange og mål, og det skal både kunder og medarbejdere kunne mærke.
Vi har et tæt samarbejde med vores kunder, og på den måde kan vi hele tiden optimere NOVAX-systemet, så det hjælper dem i deres arbejdsdag. Det er vigtigt for os.
Vi ved, hvor vigtigt det er for jer, at jeres journalsystem fungerer. Derfor har vi en lang række muligheder for at supportere vores brugere, så de kan blive hjulpet hurtigt videre.
Som kunde hos NOVAX A/S vil I møde medarbejdere i supporten, som har et højt fagligt niveau. Ikke blot i NOVAX-systemet, men også i forståelsen af, hvordan hverdagen ser ud i en klinik som jeres. De er nysgerrige på, hvordan jeres arbejdsdag ser ud, fordi det hjælper dem til at hjælpe jer. Det betyder, at I får kvalificeret support - med et smil.
Procesregistreringssystemet er genialt. Med et enkelt klik kan jeg have alt klar til en kroniker eller en børneundersøgelse. Selv regningstakster, diagnosekoder og så videre. Der skal blot skrives et notat. Dette faldt jeg vitterligt for - helt gennemtænkt og effektivt.
At skifte journalsystem er ikke så svært, som man skulle tro. Vi har mere end 30 års erfaring med klinikopstarter, og vi ved, hvor vigtigt det er, at I som nye NOVAX-kunder kommer godt fra start. Vi har derfor sammensat en opstartspakke, der giver jer det bedste udgangspunkt for jeres fremtidige brug af NOVAX-systemet.
Hvis I er interesserede i at vide mere om, hvordan det er at skifte til NOVAX, eller hvad andre siger om det, så klik herunder.
I er altid velkomne til at kontakte os angående en gratis og uforpligtende demonstration af NOVAX-systemet, så I kan opleve, hvordan det kan optimere jeres arbejdsdag. Både I og jeres ansatte kan, når det passer jer, se, hvordan systemet kan tilpasses netop jeres klinik og jeres arbejde.
Klik herunder for at udfylde kontaktformularen, hvorefter I vil blive kontaktet af en NOVAX-medarbejder.
Når du tilmelder dig vores nyhedsbrev, siger du ja til at modtage:
Lyder det som noget for dig?
Så tilmeld dig vores nyhedsbrev ved at klikke ved det fagområde, der bedst beskriver dit arbejde. Du modtager nyhedsbrevet 4-6 gange årligt.
For nogle er det svært at spørge, hvordan kolleger og medarbejdere har det, men det er vigtigt. Faktisk er det ifølge HR- og ledelseskonsulent Gitte Karlsen en vigtig investering at gøre.
Har du lavet ni armstræk eller sagt godmorgen ni gange, hvor du havde øjenkontakt med en kollega? Social kapital er en investering, der for nogle kræver træning.
Som Product Owner er det essentielt for Jeanettes arbejde at kende brugernes behov og arbejdsgange. Hun får input fra sine kolleger og er glad for dialogen med kollegerne i Danmark og udenlands.