
Mød Jeanette
Som Product Owner er det essentielt for Jeanettes arbejde at kende brugernes behov og arbejdsgange. Hun får input fra sine kolleger og er glad for dialogen med kollegerne i Danmark og udenlands.
Ved at bruge NOVAX-systemet får I et arbejdsværktøj, der skaber overblik, blandt andet fordi I kan trække statistik på jeres arbejde med borgerne og på den måde se, hvilke indsatser der har bedst effekt. I kan kommunikere med samarbejdspartnere, der benytter EDIFACT-kommunikationsplatformen, eksempelvis sundhedsplejen og de alment praktiserende læger.
I er altid velkomne til at kontakte os angående en gratis og uforpligtende demonstration af NOVAX-systemet, så I kan opleve, hvordan en NOVAX-løsning kan effektivisere jeres arbejdsdag. Klik herunder for at kontakte os.
Med en NOVAX-løsning til kommunens PPR-område, er I sikret et system, der nemt lader jer dele relevant information om borgerne med andre relevante fagområder i kommunen som eksempelvis sundhedsplejen, men også med alment praktiserende læger eller hospitaler. Dermed sikrer I, at alle involverede parter får og kan udveksle struktureret og relevant kommunikation vedrørende borgere under udredning. Det gør jeres arbejde mere effektivt og struktureret, og det giver en bedre oplevelse for borgerne, at de relevante fagpersoner kan se den nødvendige data.
I NOVAX-systemet er jeres kommunikation om borgerne digital og dermed dokumenterbar. I kommunikerer på en sikker løsning, der lever op til lovgivningen, ved hjælp af MedCom-systemet via Sundhedsdatanettet.
Ved brug af rettighedsstyring kan I lave restriktiv adgang til borgernes journaler, så forskellige brugergrupper kan anvende forskellige funktioner eller have adgang til forskellige borgere afhængig af behov og funktion i jeres kommune. Det sikrer borgernes rettigheder, og at kommunen overholder lovgivningen i arbejdet.
Tværgående og struktureret kommunikation mellem kommunens fagområder og almen praksis er med til at sikre, at jeres borgere, der er under udredning i kommunen, får den bedst mulige behandling på det rigtige tidspunkt. Ved at samle al kommunikation omkring borgerne et sted minimerer I risikoen for fejl og forglemmelser.
I NOVAX-systemet kan jeres superbruger selv implementere nye tiltag såsom spørgeskemaer i jeres opsætning, så I mærker forskellen, som I har brug for, nu og her. Det er en fordel for jer, fordi I straks kan foretage de ændringer, som letter jeres arbejdsdag og gør arbejdet mere effektivt.
Med en NOVAX-løsning kan I bruge statistik til at sikre den bedste indsats for borgerne. Med Danmarks børn kan I trække ledelsesinformation ud, som bliver ajourført hver uge. Det betyder, at I får statistik over blandt andet hvilke ydelser, I foretager, hvor meget I yder, hvilke familietyper, der fylder mest i jeres arbejde, og hvor disse bor.
I kan monitorere jeres indsatser og se, om de har den ønskede effekt. Det er en fordel for jer i PPR-afdelingen og for borgerne, som får en bedre oplevelse.
NOVAX-systemet giver jer overblik over borgeren og dennes familierelationer. Det letter jeres arbejde samtidig med, at det giver borgeren en bedre oplevelse med nærhed til jer.
I NOVAX-systemet får I en klar adskillelse af hvilke oplysninger, der ligger i hvilke journaler. Det betyder eksempelvis en opdeling af mor-far-barn-oplysninger, så de to forældre eller myndighedspersoner ikke kan se, hvilke oplysninger den anden part har givet om barnet. Det sikrer alles rettigheder, og at lovgivningen på området bliver overholdt.
Det er ikke så svært at skifte til NOVAX, som man skulle tro. Vi har nemlig mere end 30 års erfaring med kundeopstarter, og vi ved derfor, hvor vigtigt det er, at I som nye brugere i NOVAX-systemet kommer godt fra start. Derfor har vi sammensat en opstartspakke, der giver jer det bedst mulige udgangspunkt for jeres fremtidige brug af NOVAX-systemet.
Vil I gerne vide mere om, hvordan et skifte til NOVAX-systemet forløber, så klik herunder.
Er I interesserede i at se, hvordan NOVAX-systemet kan optimere jeres arbejdsgange og lette jeres arbejdsdag? Så tilbyder vi jer en gratis og uforpligtende demonstration af NOVAX-systemet. Her vil vi vise jer, hvordan NOVAX-systemet kan tilpasses arbejdsprocesserne i PPR i netop jeres kommune. Vi kommer og viser systemet hos jer på et tidspunkt, der passer ind i jeres travle arbejdsdag.
Klik herunder for at udfylde kontaktformularen, så vi kan kontakte jer og aftale et tidspunkt.
Når du tilmelder dig vores nyhedsbrev, siger du ja til at modtage:
Lyder det som noget for dig?
Så tilmeld dig vores nyhedsbrev ved at klikke ved det fagområde, der bedst beskriver dit arbejde. Du modtager nyhedsbrevet 4-6 gange årligt.
Som Product Owner er det essentielt for Jeanettes arbejde at kende brugernes behov og arbejdsgange. Hun får input fra sine kolleger og er glad for dialogen med kollegerne i Danmark og udenlands.
Få inspiration til, hvordan I inviterer borgere og patienter indenfor af cand.pæd. Louise Friis og scenograf Jeanette Clemmensen ser rum som en ressource, som venter på at blive gentænkt.
Det er vigtigt at overveje, om du som fagperson igangsætter initiativer for et barn, hvis forældre skal skilles, fordi barnet har et behov eller for din egen skyld, mener autoriseret psykolog Emil Rask.