Hvem har NOVAX?

Cases og udtalelser fra kunder

Se, hvad vores kunder siger om os

Se, hvad vores kunder siger om os

Book et inspirationsmøde

 
 
 
 

Solution Managers

Kristian Katballe: 92 15 00 10

Dino Teljigovic: 92 15 16 21

Email: salg@novax.dk

Cases og udtalelser fra kunder

 

NOVAX er et af markedets mest udbredte og gennemtestede systemer. Her kan du få et indblik i, hvilke erfaringer andre læger har med NOVAX-systemet. Du kan opleve nogle af vores kunder fortælle, hvordan det har været at skifte til NOVAX - og hvordan NOVAX har gjort deres hverdag i klinikken nemmere.

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte vores salgsafdeling på tlf. 87 424 424 eller på mail: salg@novax.dk.


 

"NOVAX gør en forskel i min hverdag."

Læge Christian Tørring fortæller om procesregistrering i NOVAX

"Det er nemt at sætte det op, og når først det er lavet, så er det fantastisk brugbart." Christian Tørring er ikke i tvivl. Procesregistrering i NOVAX har gjort hans arbejdsgange nemmere. Han sparer tid og op til 30 klik per patient, fordi ydelsesregistrering, diagnosekodning, notatskrivning og indtastning af laboratorieværdier er samlet i ét NOVAX-vindue. "Den største fordel, og noget af det, der var meget udslagsgivende for NOVAX, det var den procesregistrering, som de har udviklet på. Det var nytænkende, og det syntes jeg, at jeg kunne se med det samme - at det var noget, vi ville komme til at bruge."

Christian Tørring er i det hele taget meget tilfreds med skiftet til NOVAX. "NOVAX har været enormt åbne over for at arbejde med det setup, som jeg har. Jeg kunne fornemme, at de havde forståelse for, hvad det gik ud på. Det er hurtigt, og det er stabilt."

 

Hør læge Christian Tørring, Lægerne Hunderupvej, fortælle om NOVAX og procesregistrering 

Læs mere om procesregistrering i NOVAX


 

"Jeg er sådan én, der i bund og grund hader it. Så det bedste ved skiftet er faktisk, at jeg ikke længere skal forholde mig til det." 

 

Indhold - patient v. skrænkEt systemskifte behøver ikke at være så problemfyldt og uoverskueligt, som mange frygter. Det var i hvert fald, hvad speciallæge Martin B. Christensen og hans sekretær Lotte Vinther erfarede, da de fik NOVAX som nyt læge-system. NOVAX-systemet har nu kørt så længe i klinikken, at både Martin og Lotte har en god fornemmelse af, hvad skiftet har betydet.

 


 

"Jeg har været med på en spændende rejse, er blevet hørt og har et langt stykke hen ad vejen været med til at forme NOVAX-systemet."

På NOVAX Community kan du læse en beretning fra alment praktiserende læge Bjarke Skov, som har været NOVAX-bruger stort set siden begyndelsen.

 

Læs Bjarke Skovs beretning om en karriere med NOVAX som ledsager


 

"Brugerfladen er logisk at bruge, så vi er hurtige til at manøvrere i NOVAX-systemet. Vi bliver mere og mere begejstrede for det!"

 

Prinsessegade KirstenLægehuset Prinsessegade 8 i Fredericia er skiftet til NOVAX, og de er godt tilfredse med det nye system. Sekretær Kirsten Olsen bruger NOVAX-systemet i sit daglige arbejde og fortæller om det:

"I starten var der meget at forholde sig til med det nye system, og især de gamle rutiner var svære at glemme. Efter cirka tre uger begyndte det at give mening, og vi fik en følelse af, at det kørte igen."

Klinikken synes, at skiftet til NOVAX-systemet har været en positiv oplevelse.

 

Hør Kirsten Olsen fortælle om skiftet til NOVAX


 

NOVAX lægereferencer

Vi opfordrer altid interesserede læger til at kontakte nuværende NOVAX-brugere for at høre om deres erfaringer med vores system og support.

Kontakt NOVAX' salgsafdeling for en liste over læger med dit speciale og i dit område.

Tlf. 87 424 424 eller mail: salg@novax.dk.

Omkring brug af cookies på NOVAX.DK

Vi bruger cookies til trafikmåling og optimering af sidens indhold. Når du besøger Novax´ hjemmeside, anvender vi cookies til trafikmåling og optimering af sidens indhold. Ønsker du ikke at acceptere cookies, kan du indstille din browser til automatisk at afvise cookies eller underrette dig, hver gang et websted anmoder om at gemme cookies. Benyt din browsers hjælpefunktion for at få flere oplysninger eller læs mere her >