Ressourcestyring

...effektiv styring og fuldt overblik.

NOVAX Ressourcestyring

NOVAX Ressourcestyring

Book et inspirationsmøde

 
 
 
 
Freddy Christensen
Freddy Christensen

Markedschef

Direkte nummer:
21 52 25 31

Email: salg@novax.dk

Book her   

Mobil tidsregistrering til økonomisystem

RessourcestyringNOVAX Ressourcestyring er et administrativt it-system, der er specielt udviklet til at håndtere ressourcestyringen for kommunale entreprenørgårde, materielgårde og Vej og Park.

Systemet integreres
med kommunens økonomisystem. Alle administrative rettelser foretages stadig i økonomisystemet, men er
med det samme tilgængelige på medarbejdernes mobiltelefoner. Det samme gælder for indberetningerne fra medarbejderne, der hurtigt sendes direkte fra mobiltelefon til økonomisystemet. Det giver en række klare fordele.

 

Klare fordele

list-item-01

Mobil registrering og kontakt   
Alle medarbejdere registrerer deres time- og maskinforbrug vha. en smartphone. Det sparer tid og giver alle et mere præcist overblik over den enkelte medarbejderes arbejdsdag.

list-item-02 Øget overblik
Med NOVAX Ressourcestyring er der altid styr på, hvem der laver hvad. Arbejdsopgaver kan tilføjes eller ændres med det samme, ligesom planlægningen lettes med en række nøgletal og oversigter.
list-item-03 Integration til økonomisystem
Med NOVAX Ressourcestyring er der altid styr på, hvem der laver hvad. Arbejdsopgaver kan tilføjes eller ændres med det samme, ligesom planlægningen lettes med en række nøgletal og oversigter.
Omkring brug af cookies på NOVAX.DK

Vi bruger cookies til trafikmåling og optimering af sidens indhold. Når du besøger Novax´ hjemmeside, anvender vi cookies til trafikmåling og optimering af sidens indhold. Ønsker du ikke at acceptere cookies, kan du indstille din browser til automatisk at afvise cookies eller underrette dig, hver gang et websted anmoder om at gemme cookies. Benyt din browsers hjælpefunktion for at få flere oplysninger eller læs mere her >